utak3r 6 Опубликовано 20 Декабря 2009 When things coded in all.spawn file are spawned? I mean those which don't have any conditions nor triggers - do they spawn on the first level entry, or... on the new game creation? sooner or later... you will meet the undertaker... utak3r Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение
utak3r 6 Опубликовано 21 Декабря 2009 Добавленные в all.spawn объекты появляются с началом новой игры. Well, I'm changing parameters of spawning lagers in alife_*.ltx... buuuuu Ok, thanks for your reply. Or maybe... is there any way of respawning the main actor somewhere else, like it was in alphas? Testing some things this way is... well, it's getting impossible sooner or later... you will meet the undertaker... utak3r Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение
utak3r 6 Опубликовано 14 Января 2010 Is there some description of the level.spawn file format? Or, even better, is there some tool to edit it outside Level Editor?... I need to edit it, 'cause I want to recompile the graph. And, to be honest, working with the Level Editor is a real pain in (you know where). If there were some format description, I could write my own tool, if there were no ready one. sooner or later... you will meet the undertaker... utak3r Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение