V_guessWho 1 Опубликовано 22 Марта 2009 Поделиться Опубликовано 22 Марта 2009 (изменено) Мод добавляет классическую броню Анклава из 2 Фоллаута. Скачать где то тут. Изменено 26 Марта 2009 пользователем Ankh{R.!.P.}.EXE™ I'm a gentle man at heart, at least when I'm not slaughtering the stupid Ссылка на комментарий
Pxan 15 Опубликовано 26 Марта 2009 Поделиться Опубликовано 26 Марта 2009 Fallout 3: The Pitt Проблемы решены Вчера в сети Xbox Live появился загружаемый контент Fallout 3: The Pitt, но с ним были некоторые проблемы, и эсли вы купили и загрузили The Pitt вчера, вам нужно удалить эту версию с вашего компютера, прежде чем загрузить новую версию. Оффициальная поддержка (в которой излагается что надо сделать для удаления старой версии): Sign in to Xbox LIVE then press the guide button. (Войдите в Xbox LIVE и нажмите кнопку руководства) Go to Settings->System Settings->Memory. (Перейдите к: Параметры-> Настройки системы-> Память) From here, scroll down to Fall Out 3 and press A. (прокрутите вниз до Fall Out 3 и нажмите "А") Select Fallout 3: The Pitt (Marketplace Content) press A then choose Delete, then Yes to Delete. (Выберите Fallout 3: The Pitt нажмите "А" -> Удалить, подтвердить удаление) Теперь вы можете повторно загрузить Fallout 3: The Pitt, эсли вы уже купили игру, то загрузка обойдется вам бесплатно. PS Также не стирайте ничего, что имеет в названии "Автосохранение". Я шепнул себе только "Ура" Я промолвил всего лишь "Вперед" И когда наступила пора Я сказал "До свиданья народ" Ссылка на комментарий
iMac 831 Опубликовано 1 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 1 Апреля 2009 используем прогу BOSS или FCOM helper, то же самое. Она сделает всё автоматически, за вас. Может кто подскажет есть ли аналогичные утилиты для Fallout 3? На плейграунде есть патчик под 1С версию (пишут что он нужен для новых модов и оф. дополнений) - но при установке в конце выдает ошибку на XLive.dll что то там с числами не сраслось - спецом переставлял с нуля, и одна малина та же ошибка - может кто сталкивался? Ссылка на комментарий
BlackStalker 0 Опубликовано 1 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 1 Апреля 2009 (изменено) А по модам, даже незнаю что посоветовать. Добавлено через 10 мин.: iMac, установи LIVE 2.0: Мне помогло. Изменено 2 Апреля 2009 пользователем PseudoStalker Почти забытые слова: совесть, верность, честь. ******************************************************************************** Простой способ вылечить 50% глюков, багов и тормозов в игре - каждый день делать дефрагментацию диска. Ссылка на комментарий
iMac 831 Опубликовано 2 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 2 Апреля 2009 (изменено) установи LIVE 2.0 Хе-хе, нда не допер сам, ну фиг с ним Забросил пока фол, накачал кучу модов, поиграл час другой и пошёл опять качать моды уже на обливу, всё ни как не пройду сию гаму. Кстате фол 3 тоже так и не прошёл Даже папика своего не видел. Так прогу нашёл сам - Fallout Mod Sorter (работает 100%) советую... Изменено 2 Апреля 2009 пользователем PseudoStalker Ссылка удалена Ссылка на комментарий
MeDVeD 1 Опубликовано 3 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 3 Апреля 2009 Народ, у меня Фокс умер. Его можно как-нить оживить или достать где-нить опять? вот туда тебе и дорога Ссылка на комментарий
BlackStalker 0 Опубликовано 3 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 3 Апреля 2009 (изменено) MeDVeD, не помню где нашёл но вот решение: Баг пропал NPC на самом деле NPC(персонажи игры) никуда не пропадают, они так и могут просто где-нибудь умереть или застрять в текстурах. решаем эту проблему через консоль. 1)открываем консоль 2)используем команду prid id_npc (id_npc - ID номер непися) 3.1)используем команду moveto player и непись окажется рядом с вами 3.2)если же он мертв, используем команду resurrect У меня есть список ID 47 неписей (если надо скину в личку) но номера Фокса там нет но вот решение: если хотите узать ID интересуещего вас NPC просто откройте консоль и кликнете по нему мышкой. так же удобно телепортировать к себе напарников, например чтобы телепотировать к себе псину отрываем консоль prid 0006A775, moveto player Надеюсь что поможет. Меня лично пару раз выручало. Изменено 3 Апреля 2009 пользователем BlackStalker Почти забытые слова: совесть, верность, честь. ******************************************************************************** Простой способ вылечить 50% глюков, багов и тормозов в игре - каждый день делать дефрагментацию диска. Ссылка на комментарий
Bednii 0 Опубликовано 6 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 6 Апреля 2009 а как Фокс умереть то умудрился? У меня этого психа даже бегемот не прибил Народ, у меня заклин: как прописать дополнительные песни на радио? Не проигрываются и все тут. Ссылка на комментарий
iMac 831 Опубликовано 7 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 7 Апреля 2009 дополнительные песни на радио Доп. вроде бы не как а заменить стандартные на свои можно заюзав мод Custom Radio Galaksy - ну или чего то около того. Искать тут либо вот тебе мод OverCoats Fallout3 Music новая мызыка в игре. Затестил Weapon Mod Kid - вешать причиндалы на стволы (глушак, увеличение обоймы, автоматическая скорость огня + лазерный прицел) - мод прикольный, но не сбалансированый. Вешаю на Дробовик доп. магазин (смотриться прикольно в руках и тупо за спиной) получаю 24 патрона в обойме + атоматическую стрельбу, думаю ну вот щас клошек постреляю - 1 попадание в цель остальные 10-15 куда то в сторону. В остальном же неплохо но опять же автоматический огонь - бред полный, первая пуля в цель остальные хоть и в цельно но урона не наносят практически ни какого. Ссылка на комментарий
Borg 0 Опубликовано 14 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 14 Апреля 2009 Маленький совет : Если в вас бросили гранату, быстро нажмите V, в режиме V.A.T.S. вы можете её отстрелять на лету. Ссылка на комментарий
goodman 0 Опубликовано 14 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 14 Апреля 2009 (изменено) Наконец-то вышла третья версия Sounds Good v3 FINAL Ссылка - http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=861 Я её уже давно ждал. Посмотрите, может вам будет интересно. Изначально, мод представлял из себя замену оригинальных звуков. Теперь, в архиве также есть несколько маленьких геймплейных фишек, парочка моделей и текстур(для мин и травы). Многие звуки опциональны *обязательно проверьте дополнительные папки(мне например, понравился другой звук снайперки)* Описание(англ): Uploaded 06:20, 29 November 2008, last updated 10:05, 10 April 2009 Finally it's over! Sorry it took so long for those who waited. This is the FINAL version and marks my retirement. From modding and gaming as a whole I think. I threw in some other stuff, much of wich came about as I made this mod. Made for my own enjoyment, but try it if you like. I shall expound upon the obvious and not so obvious contents herein, although it gets longwinded. You WILL read it though! Cause it took forever to compile. ================================================ V3 Main Mod ================================================ The obvious part. ================================================ Classic Landmines & Explosives Mod ================================================ Contains sounds, an edited mesh and edited textures. It basically turns fragmines(only) into landmines instead of proximity mines. You have to actually step on it now, but if you hear a click, don't just stand there thinking "what was that sound" - Run! If you don't, you won't be able to - ever again - cause your legs will be gone )). Of course, in the wastes they have the Magicka known as Stimpacks. Started as a sound project, but new textures were necessary to remove the light. Also a new mesh was required to disable the highly appropriate "Green Glow". Other explosions and parameters are modified as well. Fatman MiniNuke: Radius 616 => 700 Frag grenade: Increased damage and blast radius. (try setting Knock Down to "Always" for flying foes) great fun )). Nuka Grenade: Increased Radiation enough to cause minor radiation poisoning if the full amount is suffered. FusionCarExplosion: Increased Radiation, Increased Radius for damage and radiation. Knock Down By Formula. Pulse Mine/Grenade: Radius 450 => 600 Gas Trap Fire: Damage per Sec. 6 => 10 ================================================ Geiger Counter (Not working!) ================================================ For some reason sounds refuse to play ingame. Probably sounds annoying anyway. Included it because, ...err. ================================================ Menu Sounds Match PipBoy Sounds ================================================ Quite obvious also. I didn't include it as default, beacuse it's mainly appropriate for the Main Menu and perhaps not so much for the other menus. You decide. ================================================ Still Sneaking ================================================ 3 guesses, winner gets a year's supply of quantum. ================================================ Weapon Sounds - Alternatives ================================================ Only 2 guesses, but you get your own mutated brahmin. Got milk ? ================================================ Green Green Grass of Home ================================================ A grass mod meant for those who wish to keep the wasteland close to vanilla. 2 versions - choose Recovering Wasteland for the least impact and best result imo. It's a texture mod so no esp. ================================================ Player Adjustments ================================================ Very tiny mod, changes only a few basics. Carryweight adjusted to make strength the main factor. BaseCarryWeight decreased to balance. Increased run speed with weapon holstered. Underwater hold breath increased: 10 => 30 sec. ================================================ Weapon Behaviour Modifications ================================================ Something I made when I couldn't bear to play-test anymore. Radically changes a great many things. It did enable me to continue playing, so it can't be all bad. Key features: - No Bullet Tracers. - Faster Bullets and Beams. - Much longer Ranges. - New Minimum Ranges to stop AI charging, without bayonets. - Lethal Damage. - Complete remake of all Ranged Weapons. - Pistols a viable option - even the 10mm and .32 Caliber. - AK47-like Chinese Assault Rifle. - Individual weapon behaviour is far more destinct. - AI with missile launchers no longer has infinite ammo. - Use your flamer to create human torches running around. Results: Much improved ranged combat, as AI no longer rushes in your face due to new minimum ranges. More intense combat due to more life-like damage even for low-end weapons. Note: AI weapons and armor condition is much lower than player. So I made another version wich lowers the Player Health Multipliers, as a quick way to balance this somewhat. The proper way would be to edit all the NPC lists and give them better quality gear. At least for the Early-to-Mid part of the game - probably not the later enclave part. Or you could try NOT wearing the Ranger Armor or Power. If you're with the Barbie crowd here's your chance to show off your pwetty wittle dwess. Sorry)) but I just couldn't hold that back any longer. No really, is there some estrogen invasion I should be aware of, or did an entire generation of men start playing Dress Up Barbie, while I went to the bathroom? Or was that college ? I know it had stalls. END of Rant ! ================================================ Sounds Good V3 FINAL ================================================ AMBIENT Sounds ================================================ - Structure Rattle : Annoying and constantly playing in Megaton "My House". Also used in various other locations. I made some much more pleasant breezes, wich work great in all the locations I managed to test and doesn't make you gnash your teeth. - Rivet City Fan Rattle : Another really annoying sound. Looping and looping and looping and.........drove me nuts! Took some snippets from some haunting cave like sounds, patched them together then slowed it to a crawling halt and did some touch-up to produce a seamless loop. Matches the other Rivet City loop much better now and actually sounds like you're going deeper down the ship. ================================================ Footsteps ================================================ - Power Armor : A bit more Stomp! (Not! MechWarrior coming through) don't worry. - Wood Land : Whenever I would jump over a chair or table, there were this "out of proportion" woody sound, like I was falling off a cliff and landing on a wooden plank. Changed to a more appropriate tinny sound. - Sneaking : I've included some lower volume sneaky footsteps (not installed by default). ================================================ EFFECTS ================================================ - Bullet Impact Flesh : It says "flesh" but is used for armor as well, from Vault Suit to Power Armor. Hope these fit all)) they're on the leather/kevlar side. - Explosions (frag grenade/mine and missile) : Hard to do both fragmentation and missile impact with the same sounds. Increased number of 3D sounds for greater variety (hopefully). - Explosions (Fusioncar / MiniNuke) : Keep a spare set of pants handy! - Gooification : Just some sound I made - it's a change at least. - Laser Beam (Pass By) : Very happy with this project - adds a lot of atmosphere to laser fights, particularly at night. You should get the mod for this alone. Honestly. Hopefully you won't regret it. - Laser Beam (Impact) : Being so pleased with the Pass By beams, it seemed fitting to do these too. A bit more Sparky! - Plasma Impact : Very minor change. ================================================ Items ================================================ - Pistol/Rifle Up : Used in conjunction with equip/change weapon. Sounded a bit too clumsy/violent. Changed to work better in conjunction with the new equip sounds. ================================================ Music ================================================ - Level Up sound : New sounds for both Level Up & Level Up Notification. Made to work seamlessly in conjunction too. - Main Title / Menu music : A classic tune from Fallout 2. ================================================ NPC / PLAYER ================================================ - Dog : A new bark and two new growls - quite menacing. - Human : Two Rad-X sounds and a great stimpack sound. - Mr. Handy : Noisy and constantly buzzing around. Silenced his "Idle" sound and lowered movement sound. Used by other handybots so I kept it at a level, that would work for them. If "he" still drives you up the wall - make a copy of the Idle sound and rename it to the movement sound, then move and overwrite that to the movement directory. - Turrets : New Idle-Loop and Movement-Loop. ================================================ Objects ================================================ - Computer Terminals : Installed silent fans. - Stealthboy : New cloaking sound. De-cloaking same as Chems wear off. ================================================ UI ================================================ - Hacking (Fan loop) : Upgraded to water cooling. - Health (Heartbeat) : Not nearly as loud as vanilla. - Health (Chems wear off) : Intended to fit the stealthboy primarily - since I don't do chems never did in the original Fallout either. - Items : (gunsmall_up) Just some inventory sound. - Menu Focus : Silenced the constant Hover Clicking. - PipBoy : A brand new digital theme for your PipBoy3000. And the Humming Loop has been silenced. - (PopUp) Experience Up (Cash register) : Silenced. - (PopUp) Message Window BLEEP (Enemy Crippled etc.) : Silenced. - (PopUp) LevelUp BLEEP Silenced. - Repair Weapon : Now with a few armor appropriate additions (chosen at random though). - V.A.T.S. : New sounds to match your PipBoy. Enter, Exit, Move, Select Target & Select Targetpart. "Ready/activate" has been silenced. ================================================ Weapons ================================================ - Fatman : As mentioned, a new MiniNuke explosion. - Flamer : Changed the Idle HiSSsssss Migrane Loop )) - Frag Grenades : As mentioned, new explosions. - Minigun : Sounds awesome when the mutie master lays down a rain of fire. (Plus 4 other variations included) - Pistol22 (SMG) : Hard to please everyone with this one. Personally I love the AI(3D) fire of this version. (Several versions included) - Pistol32 (.32 Caliber) : I don't use this weapon really, kind of useless in vanilla, but it sounds great as AI fire. - Magnum : Sounds so good in V.A.T.S. like a Super-Slow-Motion shot, that I actually made myself a gunslinger character. - Pistol 10mm : A very "firm" non-explosive sound, in keeping with the style laid out by vanilla. - Pistol 10mm Silenced : What to say.....it's quite. - Pistol Laser : A very good laser sound - doesn't have the explosive BOOM of vanilla lasers. - Pistol Mauser (Chinese Pistol) : Great sound in both 2D and 3D - fits the model nicely too. - Pistol Plasma : Used the Plasma Rifle sound from version 1.2 as T 90 requested. And modified the "kick" ever so slightly. - Rifle Assault (Chinese) : Now I know I can't please everyone here, 4 opinions for every 3 people with this one. But if you use this one in combination with the weapons mod I included, it will come pretty close to an AK )). - Rifle Assault (Regular/US) : M1 Carbine (from Tiber Septim's WWII modders resource). Slightly trimmed and adjusted. - Rifle Hunting : Lovely Kick. - Rifle Laser : Nigh perfect, has a bit more explosive kick than the pistol, but still not like vanilla lasers. - Rifle Lincoln : Very firm and much louder than vanilla. - Rifle Plasma : A Genuine? Plasma Rifle or rather, a Disrupter. A Varon T prototype perchance? ))) Can make your ears bleed in V.A.T.S. a whole new level of gaming! Headphones beware. - Rifle Railway : Packs a punch AND a swoosh! - Rifle Sniper : Hard to time this one with the vanilla animations - so called. Very hard kick. - Ripper : Tried to make it sound like it was revving up and still have it loop. - Shotgun Combat : A mighty Bang! I played CS a lot - so any soft pump-action shotgun sound, reminds me too much of CS, so it's a mighty bang! ================================================ Weapon Reloads etc. ================================================ - Fatman (Reload) : Cleaned up. Annoying DING! removed. - Gatling Laser (Reload) : If you play at extreme volume levels, this will actually make YOU vibrate. WARNING! 30Hz and below! - Grenades : Pull pin and throw sounds. New equip/unequip for frag grenades. - Minigun (Reload) : More pronounced reloading events. - Magnum (Reload) : More pronounced clicks, falling shells and proper timing on final event. - Pistol 10mm + Silenced (Reload) : 3 New sounds - animation is too fast to hear them though. - Pistol Laser (Reload) : Now with ZiP!! - Rifle Assault Chinese (Reload+Equip/Unequip) : I just love timing these things anyway I think I got it. Fits the model. (AK'ish) Equip are used for most/all rifles. Unequip for all 2 handed I think. - Rifle Assault US (Reload) : Bethesda .... fire your animations department ... sigh. - Rifle Hunting (Reload) : I think I managed to keep pace with the frantic animations. Very crisp. - Rifle Laser (Reload) : Even ZiPPier! if you can imagine. - Rifle Lincoln (Reload) : New Reload and Chamber. - Rifle Plasma Genuine? (Reload) : Completely Zapped! - SMG (Reload) : Perfect and very crispy. - Shotgun Combat (Reload+Equip) : Hooray I finished Perfect! ================================================ Installation. ================================================ 1. Backup your Main Title mp3 (..\Fallout 3\Data\Music\Special) and any custom sounds that you may have. 2. Extract stuff to the proper location. I tried hard to keep the directory structure straight-forward for most of the content. But some may require you to make that teeny effort yourself, ughh, life's hard eh! ================================================ Thanks & Greetings to : ================================================ ElminsterAU FO3Edit Timeslip FOMM Tiber Septim M1 Carbine sound and various snippets used for reloads and misc. sounds. NeilMc Terrain Pack 512default in particular. ScripterRon FO3 Archive Utility ================================================ Disclaimer ================================================ The contents herein represent quite a lot of work. However, I positively loathe the evil known as "Intellectual Property". So..... you dowloaded it - it's yours. Do as you please with it, burn it to a disc - play frisbee with it. ================================================ Peace, Peace Profound. Daniel --------------------------------------- Вот ещё один мод FO3 - Weapon Sounds Replacement Project - WSRP - По сути - сборка из этих: The following sources were used to scrounge for some of the replacement sounds: Crawlius - CRL9000 Sound Modification Complete : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=613 Honnou - Realistic Gunshot Sounds : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=23 dDefinder - Improved Sound FX v1_2 : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=627 thedamned - Fallout 3 Gun Sounds : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3829 funkmastad _ Sound Overhaul Mixtape : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2169 Duns_Inc - Sounds Good v1_2 : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=861 Tiber Septim - WWII Weapon Sounds Resource : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3184 Ссылка - http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=5467 Мне он не очень сильно понравился, но звуки там есть неплохие. --------------------------------------------- Можно смиксовать два этих мода как вам захочется Изменено 14 Апреля 2009 пользователем goodman Пока мы едины, мы непобедимы ! --------------------------------------- Ссылка на комментарий
Bednii 0 Опубликовано 14 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 14 Апреля 2009 Фолл сегодня порадовал ситуацией из серии "и невозможное возможно" сегодня собственноручно я сбил вертиберд из... огнемета Дело было так - пошел я книжки сдавать в библиотеку, прохожу мимо Склада с оружием и замечаю что вечный рейдер (чувак так появляется каждые сутки) опять отреспился и стреляет по мне из своей пукалки. Достаю я свой любимый огнемет с целью жестоко того покарать (нет, я не злой, я вообще то добрый, просто огнемет люблю) и тут, на площадке перед зданием, где сидит рейдер - садится этот красавец. Я, офонарев от такого, поливаю напалмом железную птичку и даже не обращаю внимание на появившегося из нее анклавовца (оный, впрочем, знал технику безопасности и сразу рванул от меня с моими пироманьяческими замашками). В итоге, после 10-15 секунд поджаривания вертиберд смачнейше рванул (меня спасла только тесла, да и то осталось буквально 1-2% жизни, а винт от вертолета я обнаружил ажно на стоянке рейдеров, что около моста) - анклавовца, не успевшего убежать далеко, и рейдера, так неосторожно вылезшего из окна еще раз пальнуть по мне - порвало в клочья. Ссылка на комментарий
DiGGeR 51 Опубликовано 14 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 14 Апреля 2009 мое мнение.. игра - пупырь... вобщем скачал, попробовал - плюнул и выкинул конечно это мое ИМХО "Ты должен!" - убивает эта фраза.То, что я должен - записано в налоговом кодексе.Все, что не должен - в уголовном.Остальное на мое усмотрение. Ссылка на комментарий
паралел 0 Опубликовано 16 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 16 Апреля 2009 по моему 1и 2 части были гораздо лучше Ссылка на комментарий
Гость _And_ Опубликовано 16 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 16 Апреля 2009 В первый не играл, во второй немного... Сейчас играю в третий, впечатляет свобода в игре. Ссылка на комментарий
fl0w 0 Опубликовано 16 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 16 Апреля 2009 Fallout3 ... просто чудо! Я уже раз 20 начинаю играть в нее и каждый раз открываю что то новое, но в этой игре всего до нельзя много! Счастливого Холокоста Ссылка на комментарий
iMac 831 Опубликовано 17 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 17 Апреля 2009 Народ кто нить патч новый ставил с playground.ru тот что 215 мегов весит? Скачал, поставил запускается игра но как тока доходит до меню - вылет на рабочий стол Читал ветку кто то применял старые екзешники от 13 метрового патча, кто то в обще от чистой игры, у меня же оба варианта с тем же результатом Ссылка на комментарий
Bednii 0 Опубликовано 17 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 17 Апреля 2009 я лично вообще побоялся ставить на русскую версию патчи - ну его Ссылка на комментарий
Шустрик 0 Опубликовано 30 Апреля 2009 Поделиться Опубликовано 30 Апреля 2009 Игрушка и правда классная, это вторая игра для меня (после сталкера), которую я проходил 4 раза. И что самое главное - интерес на пропадает, так как мир фоллаут очень большой и всегда находишь что-то новое и интересное. Так что всем кто не играл - советую. Моя оценка 5+ Athlon II X3 435, 3522 MHz, MSI 790XT-G45, Crucial 2х2 ГБ, Gigabite 5850 765 MZ, БП-600W, х3 HDD 500 ГБ, Aerocool vx-e pro, монитор PX2370 Ссылка на комментарий
sepator 0 Опубликовано 1 Мая 2009 Поделиться Опубликовано 1 Мая 2009 Всем респект. Попробывал Фолл3 понравилось накачал модов вообще красота. Столкнулся с проблемой в ограничении установленных модов в лаунчере.Нашел утилиту FOMM 0.9.11 & FOSE 1.1 ток,что-то немогу допереть как работает.Если есть (а я в этом не сомневаюсь) знатоки поясните на пальцах плиз можно в личку... Intel Core i7-860 2.80 GHz , GigaByte GA-P55-UD4 , Radeon HD5870 Sapphire , ОЗУ DDR3 2по2048 1333MHz SEC-1 , SATA-II 7200rpm [WD 640 1AALS] 32MB + SATA-II 7200rpm [sT3 250 310AS] 8MB Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения
Создайте аккаунт или авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи
Создать аккаунт
Зарегистрировать новый аккаунт в нашем сообществе. Это несложно!
Зарегистрировать новый аккаунтВойти
Есть аккаунт? Войти.
Войти